focení brandu

Brandové focení

Pojďme společně vytvořit fotky, které povznesou vaši značku!

Co znamená brandové focení?

Dá se říci, že se jedná o profesní fotky, s tím rozdílem, že brandové fotky nechcete použít do životopisu nebo jako novou profilovku na LinkedIn, ale k celkové propagaci své značky. Brandové fotky jsou klíčovým prvkem v budování a upevňování identity vaší značky. Pomáhají vytvořit spojení mezi vizuálními prvky a vaší značkou, zvýšit důvěryhodnost a profesionální vzhled, zachytit emoce, vyprávět příběh a dobře fungují v marketingových kampaních.

Brandové fotky využijete pro různé účely, včetně propagace produktů nebo služeb, prezentace značky na sociálních médiích či při vytvoření firemního portfolia. Hlavním cílem brandového focení je vytvořit vizuální jazyk, který bude přesně odpovídat značce a jejím hodnotám a zaujme a osloví cílovou skupinu zákazníků.

Jak dopadlo brandové focení pro specialistku obsahového marketingu Zuzku Dobšíčkovou?

4 důvody, proč investovat do brandové prezentace

Brandové fotky vytváří a posilují identitu značky. Vaši zákazníci snadněji rozpoznají určité vizuální prvky spojené s vaší značkou. Tyto prvky mohou zahrnovat barvy, styl, typografii a další charakteristické prvky.

Kvalitní brandové fotky zvyšují vaši důvěryhodnost a dodávají vám na profesionalitě. Takovými fotkami svým klientům jednoduše řeknete, že máte vysoké standardy a že si své značky vážíte.

Fotkami vyprávíte příběh. Potenciálním klientům ukážete historii značky, procesy výroby, přirozené prostředí vaší značky či další aspekty, které jsou pro vaši značku důležité.

Brandové fotky jsou užitečné v marketingových kampaních, ať už se jedná o sociální média, webové stránky nebo tištěné materiály. Fotky mohou být použity k propagaci produktů, zvýraznění speciálních nabídek nebo k ilustraci výhod vaší značky.