Vytvořím vám fotky, které povznesou vaši značku!
Co znamená brandové focení?
Brandové fotky pomáhají vytvořit spojení mezi vizuálními prvky a vaší značkou, zvýšit důvěryhodnost a profesionální vzhled, zachytit emoce, vyprávět příběh. Navíc dobře fungují v marketingových kampaních.
Představte si, že přijdete na web nějaké značky. Je to právě vizuální identita, která vás jako první trkne do očí. Barvy, grafické zpracování, textace webu a v neposlední řadě právě fotky. Všechny tyto faktory ovlivňují chování potenciálního klienta, dává tedy smysl, že je třeba je pořádně vyšperkovat, co říkáte?
Brandové focení využijete pro různé účely, včetně propagace produktů nebo služeb, prezentace značky na sociálních médiích či při vytvoření firemního portfolia. Hlavním cílem brandového focení je vytvořit vizuální jazyk, který bude přesně odpovídat značce a jejím hodnotám a zaujme a osloví cílovou skupinu zákazníků.
Jak takové brandové focení může vypadat? Mrkněte na fotky pro specialistku obsahového marketingu Zuzku Dobšíčkovou
4 důvody, proč investovat do brandové prezentace
Brandové fotky vytváří a posilují identitu značky. Vaši zákazníci snadněji rozpoznají určité vizuální prvky spojené s vaší značkou. Tyto prvky mohou zahrnovat barvy, styl, typografii a další charakteristické prvky.
Kvalitní brandové fotky zvyšují vaši důvěryhodnost a dodávají vám na profesionalitě. Takovými fotkami svým klientům jednoduše řeknete, že máte vysoké standardy a že si své značky vážíte.
Fotkami vyprávíte příběh. Potenciálním klientům ukážete historii značky, procesy výroby, přirozené prostředí vaší značky či další aspekty, které jsou pro vaši značku důležité.
Brandové fotky jsou užitečné v marketingových kampaních, ať už se jedná o sociální média, webové stránky nebo tištěné materiály. Fotky mohou být použity k propagaci produktů, zvýraznění speciálních nabídek nebo k ilustraci výhod vaší značky.